Inspiration og ny viden på fuldtidsseminar

Se højdepunkter og oplæg fra regionernes fuldtidsseminar på Sjællands Universitetshospital

Fuldtidsseminaret blev afholdt på Sjællands Universitetshospital den 28. juni 2023 med deltagelse af alle regioner. På seminaret var der mulighed for at få ny inspiration og udveksle erfaringer og viden med hinanden. Der var blandt andet en række forskellige oplæg, der gav forskellige perspektiver på regionernes arbejde med at få flere på fuldtid.

Se højdepunkter fra dagen her:

Se oplægget ”Hvordan skaber vi et attraktivt arbejdsliv på fuldtid på baggrund af fleksible arbejdsfællesskabet” ved Dorte Dahl, chefjordemoder ved Amager og Hvidovre Hospital:

Se oplægget ”Svenske erfaringer med fuldtid” ved procesleder Annica Fjerdingby, Falkenbergs Kommun, og driftsleder Evelyn Blomstrand, Oxelösund Kommun:

Se oplægget ”Kommunale erfaringer med ’En fremtid med fuldtid’ ved direktør Anya Krogh Manghezi og FTR Brith Josefsen, Høje-Taastrup Kommune:

Se oplægget ”Flere op i tid i Region Sjælland” ved chefsygeplejerske Lis Horstmann Nøddeskou, Sjællands Universitetshospital: