Ny podcast med deltagerne i ekspertrådgivningsforløb

Lyt med når forskerne Søren Salling Weber og Aske Thor Basselbjerg Stigemo fra Roskilde Universitet fortæller om rådgivningsforløb med Regionshospitalet Gødstrup og medarbejderne fortæller om deres oplevelse med forløbet.

Medarbejderne på Gødstrup repræsenteres af både arbejdsmiljørepræsentant, fællestillidsrepræsentant samt en leder, og du bliver klogere på hvordan både medarbejdere og eksperter har arbejdet sammen om at løse aktuelle udfordringer med arbejdsmiljø. Du vil også høre hvordan helt konkrete tiltag har hjulpet med at skabe et bedre psykosocialt arbejdsmiljø.

• Hør første episode af podcasten Bag om Ekspertrådgivningsforløbet hvor forsker Aske Thor Basselbjerg Stigemo og Søren Salling Weber forklarer hvad et ekspertrådgivningsforløb helt konkret går ud på. Derudover fortæller medarbejderne, hvordan et forløb med Ekspertrådgivningen kunne gavne deres arbejdsplads og dagligdag (varighed 10 min.).
Podcast 1

Hør anden episode af podcasten Effekten af et ekspertrådgivningsforløb hvor de tre medarbejdere uddyber oplevelsen af forløbet og stiller skarpt på hvilken forskel forløbet helt konkret har skabt på arbejdspladsen (varighed 10 min.).

Podcast 2

Læs nærmere om interviewet samt de vigtigste ”take aways” om ekspert-rådgivningsforløbet i artiklen Ekspertrådgivningen – vores erfaring fra en regional arbejdsplads

Find mere information om ekspertrådgivningsforløbet og læs om mulighederne i udbyderkataloget 2022

Artikel “Følg Ekspertrådgivningens arbejde på en regional arbejdsplads”